Do not use the latest version of Korean Grand Chase.

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 500!
Lothus Isolet criou este abaixo-assinado para pressionar KOG Games

English

On behalf of the entire Grand Chase community pt-br, we would like to make an appeal for you to use the balance of the initial Grand Chase Season V, the balance made in your latest version of KGC is totally disgusting, as several game mechanics have been removed, making the game without the initial nostalgia that everyone has known since the time it ended in 2015, many Koreans went to play private servers in Brazil and got used to this balancing in Grand Chase, as well as all of us from Sul America, so again we ask them not to use the last patch of the KGC, as this can end up spoiling the competitive or make another balance giving value to the essence of the previous game.

Here is the video of the bad balance of the last patch (bad): https://www.youtube.com/watch?v=OJ6CDYewkYg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

한국어

전체 Grand Chase 커뮤니티 pt-br을 대신하여 초기 Grand Chase Season V의 균형을 사용하도록 호소하고 싶습니다. 최신 버전의 KGC에서 만든 균형은 여러 게임 메커니즘으로 완전히 역겹습니다. 2015 년 종료 이후 모든 사람들이 알고있는 초기 향수없이 게임을 만들었고, 많은 한국인들이 브라질에서 개인 서버를 플레이하러 갔고 그랜드 체이스에서이 밸런싱에 익숙해졌습니다. 미국, 그래서 우리는 그들에게 KGC의 마지막 패치를 사용하지 말 것을 요청합니다. 이것은 결국 경쟁을 망치거나 이전 게임의 본질에 가치를주는 또 다른 균형을 만들 수 있기 때문입니다.

다음은 마지막 패치 (나쁜)의 불균형에 대한 비디오입니다. https://www.youtube.com/watch?v=OJ6CDYewkYg

Portuguese

Em nome de toda comunidade Grand Chase pt-br, gostaríamos de fazer um apelo para que utilizem o balance do Grand Chase Season V inicial, o balance feito na sua última versão do KGC é totalmente repugnante, pois várias mecânicas de jogo foram retiradas, tornando o jogo sem a nostalgia inicial que todos conhecem desde a época que acabou em 2015, muitos coreanos foram jogar servidores privados no Brasil e acostumaram com esse balanceamento no Grand Chase, assim como todos nós da Sul América, então novamente pedimos para que não usem o último patch do KGC, pois isso pode acabar estragando o competitivo ou então fazer outro balanceamento dando valor a essência do jogo anterior.

Segue o vídeo do balanceamento ruim do último patch(ruim): https://www.youtube.com/watch?v=OJ6CDYewkYg

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 500!