Do not use the latest version of Korean Grand Chase.

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 100!
Lothus Isolet criou este abaixo-assinado para pressionar KOG Games

English

On behalf of the entire Grand Chase community pt-br, we would like to make an appeal for you to use the balance of the initial Grand Chase Season V, the balance made in your latest version of KGC is totally disgusting, as several game mechanics have been removed, making the game without the initial nostalgia that everyone has known since the time it ended in 2015, many Koreans went to play private servers in Brazil and got used to this balancing in Grand Chase, as well as all of us from Sul America, so again we ask them not to use the last patch of the KGC, as this can end up spoiling the competitive or make another balance giving value to the essence of the previous game.

Here is the video of the bad balance of the last patch (bad): https://www.youtube.com/watch?v=G5M-ibzsgSU

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Portuguese

Em nome de toda comunidade Grand Chase pt-br, gostaríamos de fazer um apelo para que utilizem o balance do Grand Chase Season V inicial, o balance feito na sua última versão do KGC é totalmente repugnante, pois várias mecânicas de jogo foram retiradas, tornando o jogo sem a nostalgia inicial que todos conhecem desde a época que acabou em 2015, muitos coreanos foram jogar servidores privados no Brasil e acostumaram com esse balanceamento no Grand Chase, assim como todos nós da Sul América, então novamente pedimos para que não usem o último patch do KGC, pois isso pode acabar estragando o competitivo ou então fazer outro balanceamento dando valor a essência do jogo anterior.

Segue o vídeo do balanceamento ruim do último patch(ruim): https://www.youtube.com/watch?v=G5M-ibzsgSU

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 100!