Confirmed victory

I want Kadim Al Sahir in The Voice 2 أحلى صوت

This petition made change with 1,052 supporters!

Please take few seconds to sign this petition if you love Al Qaîsar Kadim Al Sahir and if you enjoyed his participation in The Voice أحلى صوت show. We don't want MBC to loose him so please please go sign this petition and share it with all all all your friends! Kadim can't leave this show!! Share this petition with your friends and remember: The more we are, the winners we'll be! All for ONE!!

STP, prends quelques secondes de ton temps pour signer cette pétition si tu as aimé la participation de Al Qaîsar dans l'émission The Voice أحلى صوت et si tu aimerais le revoir la saison prochaine. Cette émission ne peut pas le perdre parce qu'en effet il est une perle rare, un vrai artiste et un très bon coach. S'il te plaît, signe cette pétition et invite tes amis à le faire surtout aussi et rappelle toi que plus qu'on est nombreux, plus qu'on sera les gagnants. L'UNION FAIT LA FORCE! Partagez sur vos pages de Facebook et Twitter etc. On est capable :)

من فضلك، خذ بضع ثوان من وقتك لتوقيع هذه الدعوة إذا احببت مشاركة قيصر في أحلى صوت، وإذا ترغب رؤيته في الموسم المقبل. لا يمكن أن نفقده لأنه في هو فنان حقيقي و انسان راقي و مدرب جيد جدا كما انه يملك قلب من ذهب. من فضلك، وقّع على هذه الدعوة وادعو أصدقائك للتوقيع كذلك. في الاتحاد قوة!

facebook.com/KadSaher

KSaherFan@hotmail.com

Today: Kadim Al is counting on you

Kadim Al Sahir Fans needs your help with “Kadim Al Sahir, كاظم الساهر, MBC, The Voice, أحلى صوت , القيصر: I want Kadim Al Sahir in The Voice 2 أحلى صوت”. Join Kadim Al and 1,051 supporters today.