Stop all recurring payments in CANADA (Mortages; Rent; Bills)

0 have signed. Let’s get to 500!

Stop recurring payments. Stop all payments. Rent; Mortages; Electricity; Bills and etc..

Leave the little money we have left to feed ourselves and our families. Some people were unable to stock on food because they did not have enough money to do so. This is sad that survival is now down to this.

People can't go outdoors but are freaking out about not being able to go to work to pay for their expenses. This is ridiculous. Save us the stress from having to go through a stressful process to receive a gouvernement fund to survive and save yourselves the job. Supply money for food and Necessities.

Survival should not be about having to go into to work at this point.

Traduction:

Arrêter tous les Payments. Loyers; Hypothèques; Électricité; Factures and etc..

Laissez nous le petit peu d'argent qui nous reste pour se nourrir, nous et nos familles
Certaines Personnes ont pas eu la Chance de se stocker parce qu'elles n'avaient pas assez d'argent pour le faire.
C'est tellement triste que ceci sois devenu la Survie.
Les gens n'ont plus le droit de sortir dehors mais ils sont stressés avec le fait qu'ils ne peuvent plus allez travailler pour payer leurs dépenses. C'est ridicule.
Sauvez nous du stress de devoir faire plein de Processus pour avoir des Fonds gouvernementaux pour survivre et sauvez vous de l'ouvrage.
Donnez de l'argents à ceux qui en ont de Besoins pour la nourriture et les Nécessaires.

La survie ne devrais pas être une question de devoir aller travailler à ce stade ici.