Save us from injustice

0 have signed. Let’s get to 1,000!
At 1,000 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!

Dear Justin Trudeau,

We are writing this letter to you because we live in Lebanon in pitch black darkness in a country that commemorates the lowest demands of life.

We are dying a slow death in Lebanon, a country of dictatorship, poverty and hunger. Outside of Covid-19, germs and disease have killed us because of the pollution and litter on the highways. Daily suicides, famine, poverty surround us. The country's economy has been in free fall for months, and it is becoming difficult to find money even for food. Food as well as products peak in price. Inequality and injustice reign over the country and it becomes a public fair.

We ask you to accept this petition because we know that your country is much more developed and welcoming and we know that you will be our moral support; please open your door us.

Formally,

Chantal Hantouch.

Cher Justin Trudeau,

Nous vous adressons cette lettre car nous vivons au Liban dans l'obscurité noire dans un pays qui commémore les plus basses exigences de la vie.

Nous mourons d'une mort lente au Liban, un pays de dictature, de pauvreté et de faim. En dehors de Covid-19, les germes et les maladies nous ont tués à cause de la pollution et des déchets sur les autoroutes. Suicides quotidiens, famine, pauvreté nous entourent. L’économie du pays tombe en chute libre depuis des mois et ça devient difficile de se procurer de l’argent même pour se nourrir. La nourriture ainsi que les produits monte en pic de prix. Inégalité et injustice règnent sur le pays et ça devient la foire publique.

Nous vous demandons d’accepter cette pétition car nous savons que votre pays est bien plus développé et accueillant et nous savons que vous serez notre soutien moral, s’il vous plaît ouvrez vos portes pour nous.

Formellement,
Chantal Hantouch.

0 have signed. Let’s get to 1,000!