Child detector in cars | Détecteur d’enfant dans les véhicules

0 have signed. Let’s get to 100!

Too many lives has been taken, child’s, infants, toddlers left in overheating cars. Technology is being used for lights, keys, doors left on/opened. It’s a nonsense. The offer is a response to a global demand, so we must request a simple change that will save lives.

I personally ask Justin Trudeau to do something about today’s tragic incident in Montreal. Save life, may Canada  be an example to the world by changing our laws. We ask Child detector and alarm to be a requirement by Transport Canada for all cars to be sold in this country by 2019.

*******

Trop d´enfants et de bébés oubliés lors de grandes chaleurs, ont perdu la vie dans des voitures. Nous usons de la technologie pour des lumières, des clefs des portes ouvertes/allumées. Tout ceci est un non-sens. L’offre répond à une demande, alors nous, citoyens, devons faire cette demande bien banale qui sauvera des vies.

Je demande personnellement à Justin Trudeau de réagir face à ce tragic incident survenu aujourd’hui à Montréal. Il est temps de sauver des vies et que le Canada serve d’exemple au monde entier en changeant ses lois. Nous demandons que les détecteurs d’enfants et alarmes soient rendus obligatoires par Transport Canada sur tous les véhicules vendus au pays dès 2019.

Today: cynthia is counting on you

cynthia mariani needs your help with “Justin Trudeau: Child detector in cars | Détecteur d’enfant dans les véhicules”. Join cynthia and 92 supporters today.