Ban Single-Use Plastic!

0 have signed. Let’s get to 500!

Problem
Single-use plastic is a big problem. The ocean is filled with plastic and animals eat it and end up dying cause of it, especially turtle's they think that plastic bags are jelly fish so they end up dying. We don't want them getting endangered.
                                                                                                                                      Le plastique à usage unique est un gros problème. L'océan est rempli de plastique et les animaux en mangent et finissent par en mourir, en particulier les tortues. Ils pensent que les sacs en plastique sont des méduses, ils finissent donc par mourir. Nous ne voulons pas qu'ils soient mis en danger.
Solution
We could work together and if we get to 500 people supporting I will send this to Justin Trudeau and tell him some ideas as a law for banning single-use plastic.
Nous pourrions travailler ensemble et si nous arrivons à 500 personnes en appui, j'enverrai ceci à Justin Trudeau et lui dirai quelques idées pour interdire le plastique à usage unique.
Personal story                                                                                                              I'm 10 years old I got this idea from my friend Cole Silva he has a petition on this too, he wants to get to 500 supporters too, we both got this idea from our project for plastic pollution at our school.

Today: Daniel is counting on you

Daniel Saad needs your help with “Justin Trudeau: Ban Single-Use Plastic!”. Join Daniel and 415 supporters today.