Victoria

Recollida de firmes sol·licitant la dimissió del President de la Societat Instructiva Unió Musical de Tavernes de la Valldigna

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 22 firmas!

Els sotasignats, músics de la Banda i Orquestra Simfònica de la Societat Musical de Tavernes de la Valldigna, després de valorar la tasca realitzada pel seu president, En Vicent Gregori Bertomeu, i en la repercussió negativa que els seus actes han tingut en la Societat Musical, manifestem que no ens hi sentim representats i que hem perdut la confiança en ell com a president. No és el perfil de president que desitgem per al bon funcionament d'aquesta Societat. I és per tot això que demanem:

Que el senyor En Vicent Gregori Bertomeu dimitisca de forma irrevocable com a president i membre de la junta directiva d'aquesta Societat.

Ens consta que membres d'aquesta junta directiva ja van sol·licitar anteriorment la dimissió del senyor Vicent Gregori com a president.

Alhora, també voldríem tindre una reunió amb la resta de la junta directiva per manifestar-los les nostres inquietuds i preocupacions, així com conéixer de primera mà, quins són els objectius i activitats que la resta de la junta directiva vol posar en pràctica per aconseguir-los.

Tavernes de la Valldigna, a 3 d'agost del 2015.

Hoy: Musics SIUM cuenta con tu ayuda

Musics SIUM Tavernes Valldigna necesita tu ayuda con esta petición «Junta Directiva Societat Instructiva Unio Musical Tavernes de la Valldigna: Sol·licitem la dimisió del President». Únete a Musics SIUM y 21 personas que ya han firmado.