Victoria

Canviar final recorregut línia bus L46 a Sant Just Desvern

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 530 firmas!

Hola, soc professor de l'Institut Sant Just Desvern i, com un bon nombre de professors i alumnes del centre, ens traslladem des de Sant Joan Despí cada dia fent servir la línia L46 per anar al centre i tornar a casa.

Cada dia ens trobem a la situació de que el bus, que acaba el seu recorregut a la parada del carrer Tudona (parada 107503) , continua en pocs minuts de tornada cap a Sant Joan Despí, mentre que nosaltres hem d'anar a peu per la Rambla de Sant Just de camí cap a l'institut veient com marxa el bus pel mateix camí que nosaltres sense gairebé cap passatger. Hem parlat amb diferents conductors i n'hi ha que ens deixen continuar fins la parada de Miquel Reverter - Verge dels Dolors (parada 003465) però n'hi ha que no, fins i tot sense importar si aquell dia plou.

He de dir tanmateix que, pel que fa als alumnes que viatgen amb abonament per estudiants, aquest no els permet tornar a validar un nou trajecte i fer el recorregut des de carrer Tudona a carrer Miquel Reverter. Els que fem servir l'abonament T10 o TMes o paguem bitllet senzill, sí que ho podem fer però, naturalment, si paguem novament per aquest recorregut de només una parada.

Voldríem demanar un petit canvi en la línia consistent bé simplement en notificar a tots els conductors que podem continuar fins a la parada de carrer Miquel Reverter sense pagar un nou trajecte, o bé canviant el final de la línia a la parada de carrer Miquel Reverter sense canviar l'aturada per descans que es fa actualment al carrer Tudona. Això sembla que no seria massa problema pel servei com ens comenten certs conductors i ja s'aplica a d'altres línies de l'AMB per resoldre situacions semblants a la nostra.

Per tot plegat us demanem el vostre suport per a poder aconseguir aquesta modificació.

Hoy: Fernando cuenta con tu ayuda

Fernando Garcia necesita tu ayuda con esta petición «Jordi Porta Pruna: Canviar final recorregut línia bus L46 a Sant Just Desvern». Únete a Fernando y 529 personas que ya han firmado.