Petición cerrada

NO a una nova gasolinera dins de Tavernes

Esta petición ha conseguido 413 firmas

L'ajuntament de Tavernes de la Valldigna, i el seu alcalde Jordi Juan al capdavant,  han autoritzat la instal·lació d'una gasolinera, rentador de cotxes i botiga a l'eixida de la població, en ple casc urbà entre dos edificis de vivendes (Germanies 96 i 98). L'esmentada gasolinera produirà molèsties als veíns ja que l'activitat sol·licitada és "low cost" i 24 hores.

Esta sol·licitud té un informe negatiu de la Policia Local de Tavernes sobre la ubicació de la gasolinera doncs es tracta d'una zona amb molta densitat de trànsit i esta instal·lació augmentarà més la circulació en una pas molt estret.

A més l'informe tècnic municipal queda condicionat a l'adequació dels accesos d'entrada i ixida, afectant a la zona ajardinada de Germanies, la qual cosa és practicament inviable.

La posada en marxa de la gasolinera és un fet inminent però no ens hem de quedar de braços creuats i hem de mobilitzar-nos per a que no es produïsca esta barbàrie.

Per parar la instal·lació d'esta gasolinera demanen el recolçament d'esta petició mitjançant la teua firma.

Moltes gràcies!

Hoy: Plataforma cuenta con tu ayuda

Plataforma No Gasolinera Tavernes necesita tu ayuda con esta petición «Jordi Juan: NO a una nova gasolinera dins de Tavernes». Únete a Plataforma y 412 personas que ya han firmado.