Joel ja Leevi hengaamaan taas

0 have signed. Let’s get to 200!
At 200 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Joel Falke started this petition to .

Leevi ja joel eivät ole henganneet viimeaikoina melkein yhtään. Allekirjoittamalla tämän vetoomuksen saamme tämän yhteiskuntaa uhkaavan ongelman lähemmäksi joelin ja leevin ratkaisua. Tähän mennessä tapauksesta on ollut tutkitusti paljon haittaa: leevi on uudestaan romahtanut päihteiden maailmaan ja hänen ei saa antaa kokea näitä tuskan hetkiä yksin, joten joel pitää saada leevin rinnalle pummimaan pusseja. On raportoitu, että Leevin jälkeen Joelilla on ollut huomattavasti huonommat seksikumppanit. On siis kaikkien kansalaisten hyväksi, että Leevi ja Joel löytävät taas toistensa palavat valot ja harjoittavat itsensä tuhkamuniksi käsi kädessä. Monet tutkijat ovat myös kertoneet että ilmaston lämpeneminen johtuu luultavimmin siitä, kun maailman kuumimmat ihmiset Leevi ja Joel ovat etääntyneet ja levittäneet lämpöä koko maapallolle. Allekirjoita kansanaloite, saata joel ja leevi takaisin yhteen, ja pelasta maapallo!

0 have signed. Let’s get to 200!