Confirmed victory

Pas de plage au Natatorium! No beach at the Natatorium!

This petition made change with 435 supporters!

Cette pétition est pour empêcher la venue d'une plage publique dans le secteur du Natatorium. Nous croyons que le Natatorium de Verdun avec sa capacité de 1150 baigneurs est déjà suffisant pour cette activité. Nous croyons qu'une plage détruirait l'écologie du secteur, détraquerait la tranquillité des lieux et ferait un cauchemar de trafic et de stationnement de voitures.

Nous croyons que la plage serait mieux située près de l'Auditorium. Elle serait près du métro de l'Église et le cœur de la rue Wellington.  Ces marchands et restaurateurs accueilleraient cette nouvelle clientèle de baigneurs à bras ouverts.

S’il vous plait Monsieur le Maire prenez cette pétition en considération lors de votre décision, merci.

=================================================

This petition is to impeach the arrival of a public beach in the Natatorium sector. We believe that the Verdun Natatorium with its ability to facilitate1150 bathers is already sufficient for this activity. We believe that a beach would destroy the ecology, disturb the tranquility and would make a nightmare of traffic and parking in the area.

We believe that the beach would be better situated close to the Auditorium. It is near the metro de l'Église and the heart of Wellington Street.  Its merchants and restaurateurs would welcome the business of the beach goers with open arms.

Please, Mr. Mayor take this petition into consideration when making your decision, thank you.

Today: Hélène Pitre is counting on you

Hélène Pitre needs your help with “Jean-François Parenteau: Pas de plage au Natatorium! No beach at the Natatorium!”. Join Hélène Pitre and 434 supporters today.