Petition update

Opheffing van de cel "Kunst & Antiek" bij de Belgische Federale Politie

Myriam SERCK-DEWAIDE
Brussels, Belgium

Feb 4, 2017 — De opheffing van de cel “Kunst & Antiek” bij de Belgische Federale Politie gaat iedereen aan die verantwoordelijk is voor en die begaan is met het roerend cultureel erfgoed in Europa. Zonder deze informatie centraliserende cel is er geen contact meer met Interpol en wordt er niet meer gericht gezocht naar gestolen kunst en naar de illegale handel in kunstwerken, handel die een deel van de bestaansmiddelen van het terrorisme oplevert. Daarom moet de cel dringend opnieuw operationeel worden. België staat bekend als de draaischijf voor illegale handel in kunstwerken! Ik ben lid van “Blue Shield”, de vereniging die tot doel heeft het erfgoed in vredestijd en bij gewapende conflicten te beschermen.

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.