Confirmed victory

(español abajo***)

We, the undersigned urge our political leaders to engage in a meaningful dialogue with the community to ensure that there is responsible development at the Kingsbridge Armory.

We need:

·         living wage jobs for local residents,

·         community space with affordable arts and recreation,

·          healthy, green building design and programs,

·         opportunities for our low-income entrepreneurs,

·          no big box retail that competes with our local businesses,

·         a new high quality school at our Kingsbridge Armory.

***

Firme esta petición para apoyar a los principios de beneficios para la comunidad articulados por La Alianza para la Remodelación de la Armería Kingsbridge (KARA).

Nosotros, los firmantes, pedimos a nuestros líderes políticos que se reúnan con la comunidad en un dialogo profundo para asegurar que el proyecto que venga a la Armería Kingsbridge sea un proyecto responsable.

Nosotros necesitamos:

·         Salarios justos para residentes locales,

·         espacio para el arte y la recreación a bajo costo,

·         programas ambientales y saludables en diseño e implementación,

·         oportunidades para empresarios de bajos recursos económicos,

·         protección para nuestros negocios locales; ningún distribuidor mayorista

·         nuevas escuelas de alta calidad en el área de La Armería Kingsbridge.

Estamos cansados de proyectos que terminan con falsas promesas y insistimos que trabajen con sus constituyentes para hacer un acuerdo que se puede aplicar, con un promotor con quien podemos contar!

Letter to
Bronx Borough President Ruben Diaz Jr
Councilman Fernando Cabrera
I just signed the following petition addressed to: Bronx Borough President Ruben Diaz Jr, Councilman Fernando Cabrera.

Work with the community to develop the Kingsbridge Armory responsibly.

Sign this petition to show your support for the Kingsbridge Armory Redevelopment Alliance (KARA)’s community benefits principles. We need: living wage jobs for local residents, community space with affordable arts and recreation, healthy, green building design and programs, opportunities for our low-income entrepreneurs, no big box retail that competes with our local businesses, and a new high quality school at our Kingsbridge Armory. We are tired of development projects that end in broken promises and are urging Bronx politicians to work with their constituents to reach an enforceable agreement with the developer that we can count on!

Sincerely,