0 have signed. Let’s get to 1,500!

Durante varios meses el gobierno venezolano ha estado utilizando la fuerza letal para apagar la legítima protesta de la gran mayoría de las venezolanas debido a la crisis humanitaria derivada de la mala gestión económica y la corrupción.
Ha habido más de 75 muertes criminales de civiles no armados que protestan pacíficamente. Estos asesinatos han sido atribuidos a fuerzas paramilitares y militares del gobierno. La violencia contra la prensa y más recientemente hacia un grupo de estudiantes de medicina voluntarios que proporcionan una primera ayuda a los manifestantes ha causado ya una muerte entre el grupo llamado Cruz Verde, un estado de conflicto armado no internacional está ocurriendo de hecho y exigimos el International Red Cross para prestar asistencia a los primeros en responder bajo los términos del Derecho Internacional Humanitario al declarar a Venezuela en estado de CONFLICTO ARMADO NO INTERNACIONAL.

For several months the government in Venezuela has been using lethal force to quench the legitimate protest of the vast majority of Venezuelas because of the humanitarian crisis derived from poor economic management and corruption.
There have been over 75 criminal deaths of non armed peaceful protesting civilians. These assassinations have been attributed to paramilitary and military forces of the government.  The violence against the press and more recently toward a group of volunteer medical students providing firs aid to the protesters has caused already one death among the group named Green Cross, A state of non international Armed Conflict is in fact occurring and we demand the International Red Cross to provide assistance to first responders under the terms of the International Humanitarian Law by declaring Venezuela in state of NON INTERNATIONAL ARMED CONFLICT.

Today: Jose Antonio is counting on you

Jose Antonio Cisneros needs your help with “International Red Cross: International Red Cross should declare Venezuela, a Non International Armed Conflict state”. Join Jose Antonio and 1,037 supporters today.