PAF, necessàries?

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1500!
Con 1500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
Lehbela Sidi ha iniciado esta petición dirigida a INSTITUT OBERT DE CATALUNYA

Bona tarda a tots i totes, companys, companyes i equip del professorat.

El semestre passat, degut a la situació per el Covid-19 que ens va agafar a tots i totes de cop, no es van poder realitzar els exàmens de forma presencial i les persones que haviem realitzat els EAC's i EAF's ens van fer una mitja i si voliem presentar-nos als exàmens per pujar nota ens podiem presentar.

Aquest semestre, que el centre i la plataforma ja estan "més preparats", es realitzaran tots els exàmens de forma online i obligatòria (entenent per obligatori que una persona està realitzant aquests estudia per voluntat pròpia).

Però del que no es parla és de que aquests EAC's i EAF's aquest semestre s'han tornar MOLT exigents i més complicats, no només a un mòdul, sinó de forma general i per a què? Per poder realitzar uns exàmens online, que no sabrem si la plataforma anirà del tot bé o si es bloquejarà (veien el que va passar el semestre passat i els problemes que ha donat anteriorment).

També ens trobem amb una gran dificultat i es que gran part de l'alumnat quasi no ha pogut llegir el temari com cal, molts de nosaltres ho hem hagut de fer durant la realització de les activitats, per motius de temps.

Demanem a tot el professorat que meditin molt si cal fer o no la realització de les PAF's, tenint en compte el nivell d'exigència d'aquest semestre i el mal funcionament del servidor.

Atentament, alumnat del IOC

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1500!