Behoud de unieke maakcultuur in het Hamerkwartier - Onderteken deze petitie!

0 have signed. Let’s get to 500!

At 500 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!

Amsterdam Noord is volop in ontwikkeling. Nieuwe woonwijken verrijzen aan de IJ-oevers en rond de nieuwe metrohaltes. Ook het Hamerkwartier zal de komende jaren een heel nieuw aangezicht krijgen. Deze prachtige locatie, direct aan het IJ, moet ook in de toekomst ruimte bieden aan de honderden ambachtelijke bedrijven en kunstenaars die er nu actief zijn. Zij vormen het kloppend hart van de wijk en willen het nieuwe Hamerkwartier mede vormgeven.

Laat het Hamerkwartier niet ten prooi vallen aan anonieme investeerders. Samen kunnen wij tegenwicht bieden aan een eenzijdige ontwikkeling van de wijk.

Behoud de ambachten, kleinschalige productiviteit en kunsten in het Hamerkwartier!

Onderteken de petitie en ondersteun het Manifest van Makers aan het IJ. Het gehele Manifest is te lezen op www.makersaanhetij.nl.

Today: Makers aan het IJ is counting on you

Makers aan het IJ Amsterdam needs your help with “info@makersaanhetij​.​nl; : Behoud de unieke maakcultuur in het Hamerkwartier – Steun ons. Onderteken deze petitie!”. Join Makers aan het IJ and 430 supporters today.