Petición cerrada

Destituir i inhabilitar a la nova alcaldessa de Barcelona Ada Colau i Ballano.

Esta petición ha conseguido 1.387 firmas

Destituir i inhabilitar a la nova alcaldessa de Barcelona Ada Colau i Ballano per les seves incongruències en el programari de propostes, per la seva posició amagada larrouxista, perqué no s'ha manifestat sobre l'independència per no perdre el vot dels barris amb públic majoritari unionista, i aquí es mostra el seu engany i falsetat, i per el seu comunisme social que no ajuda a Catalunya ja que Barcelona, és el cor d'aquesta autonomía i ara per ara ens hem de centrar en el independentisme i no en el comunisme. Un cop tinguem la independència després si que podríem parlar de no pensar tant amb el capitalisme, però ara per ara, més que mai, necessitem els diners de les pimes, de les empreses grans i dels congressos i esdeveniments, com per exemple el "Mobile World Congress", Saló de l'automòbil, agroalimentària, etc. que aporten a l'ajuntament de Barcelona, com a cor de Catalunya, per a poder ajudar a pagar salaris i d'altres a la Generalitat.
I amb aquesta petició, anomenar al Sr. Xavier Trias i Vidal de Llobatera (CiU), (ja que ha sigut el segon amb més vots, -1 de diferència amb Barcelona en Comú) alcalde de Barcelona, per a seguir portant l'alcaldía tal i com ho feia, i també perqué necesitem més que mai un ajuntament unit, sense fragmentacions polítiques i amb els mateixos ideals, la lluita a favor de la independència.

Hoy: kimi cuenta con tu ayuda

kimi regas necesita tu ayuda con esta petición «Il·lustre Col·legi de Procuradors de Barcelona, Generalitat de Catalunya: Destituir i inhabilitar a la nova alcaldessa de Barcelona Ada Colau i Ballano.». Únete a kimi y 1.386 personas que ya han firmado.