Petition to Elle end up with Marco in The Kissing Booth 3

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 1.500!

After watching The Kissing Booth 2, I started loving Marco more than Noah, because Marco and Elle had more Chemistry together. Although, Noah will always be part of us and Elle’s, she should not always end up with her first love. Marco were always there for her and supported her when she most needed. Noah loved Elle but he was toxic and Elle and Noah lost the flame they once had. I would love for Netflix and the author to be more realistic about the story and that Elle choose to go to Berkeley and finds out that Marco is there to. Elle just choose to be with Noah because she thought she should be with him, ignoring her feeling for another person and always thinking about the other’s feelings over hers. So please help us to make them notice. Marco is better for Elle.
Depois de assistir The Kissing Booth 2, comecei a amar Marco mais do que Noah, porque Marco e Elle tinham mais química juntos. Embora Noah sempre faça parte de nós e de Elle, ela nem sempre deve terminar com seu primeiro amor. Marco estava sempre lá para ela e a apoiava quando ela mais precisava. Noah amava Elle, mas ele era tóxico e Elle e Noah perderam a chama que uma vez tiveram. Eu adoraria que a Netflix e o autor fossem mais realistas sobre a história e que Elle opte por ir a Berkeley e descubra que Marco está lá. Elle apenas escolhe estar com Noah porque achava que deveria estar com ele, ignorando seu sentimento por outra pessoa e sempre pensando nos sentimentos do outro sobre os dela. Então, por favor, ajude-nos a notá-los.