David Lloyd Nederland werknemers gerechtigheid

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Monique Doorakkers started this petition to Iedereen met een David Lloyd lidmaatschap

Naar aanleiding van de nieuwe COVID19 maatregelen heeft David Lloyd besloten alle groepslessen en kinderactiviteiten te annuleren. Dit zijn kleine groepen ver onder de 100 man zoals aangegeven wordt door de RIVM. Daarentegen blijven de fitness zalen, waar dus wel 100 man tegelijk in kan, wel open. Niet erg logisch dus. De meeste docenten en crèche medewerkers bij David Lloyd werken als ZZP’er of met een 0 uren contract. Deze mensen worden NIET doorbetaald. Terwijl onze lidmaatschappen wel gewoon doorbetaald moeten worden. Er zijn geen EXTRA kosten of MINDER inkomsten. Laten we met z'n allen een teken geven aan de heren/dames bij David Lloyd dat wij achter onze geliefde docenten en medewerkers staan. Kom deze mensen desnoods met alternatief werk tegemoet. Geef deze mensen ook een kans op (financieel) overleven. Teken deze petitie en laat zien dat je geliefde docent, crèche medewerker, receptie medewerker etc...er toe doet!

0 have signed. Let’s get to 100!