Fer collit amb l'infant hospitalitzat ha de ser un dret!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 7500!
Con 7500 firmas, es más probable que esta petición haga reaccionar al destinatario de la petición maker
Núria Ribó ha iniciado esta petición dirigida a Hospital Universitari Arnau de Vilanova

L'Hospital universitari Arnau de Vilanova ha estat últimament notícia per ser un centre que fomenta el part respectat i la criança respectuosa, afavorint el collit amb els nadons recent nascuts i la lactància materna exclusiva durant almenys els sis primers mesos de vida. De forma contradictòria, quan un infant és hospitalitzat per malaltia ha de descansar al bressol si és menor de dos anys i la mare ha de fer-ho en una cadira. Quan un nadó està malalt necessita més que mai el contacte de la seva mare, més encara quan aquest nadó fa lactància materna exclusiva. Resulta molt complicat poder cuidar del teu fill malalt quan l'hospital no facilita un bon descans de la persona que vetlla 24 hores per l'infant.En la mateixa línia, també seria interessant que es facilitès l'accés de menjar i beure a les habitacions per tal de no haver de deixar els infants sols.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 7500!