DEMI LOVATO TELL ME YOU LOVE ME WORLD TOUR DOMINICAN REPUBLIC!

0 have signed. Let’s get to 100!

La razón por la que decidimos iniciar esta petición es muy simple: NECESITAMOS que la artista internacional Demi Lovato venga al país con su nuevo tour Tell me you love me para poder cantar junto a ella éxitos tales como Échame la culpa, Sorry not sorry, Cool for the summer, Heart attack entre otros en una noche que definitivamente, sería imposible de olvidar y que hemos estado anhelando por años y años.

Poder cantar las canciones que, de una forma u otra, han inspirado y ayudado a muchos de nosotros JUNTO a la persona que hizo esto posible, definitivamente es uno de nuestros sueños más grandes. Han pasado casi 8 años desde la primera y última vez que Demi vino al país. No mucho después, entró a rehab. No tenemos que entrar en detalles, todos sabemos lo que pasó. Lo que si queremos decir es que nos enamoramos de la Demi de Camp Rock, estuvimos junto a la Demi que fue a Rehabilitación, apoyamos a la Demi que hace poco lidió nuevamente con los problemas que ya conocemos, nuevamente (pd: Si no han visto su documental Simply Complicated, está en Youtube, se los recomiendo al 100%) y aún seguimos aquí, esperándola.

Si ver a Demi en vivo en el 2010 fue una experiencia hermosa para todo el que fue... ¡Imaginen como sería verla en vivo ahora, ya convertida en una fuerte guerrera! Nosotros no queremos vivir esa experiencia... lo necesitamos.

//////////////////////////////////////////////////////////////

The reason why we decided to start this petition is pretty simple: We NEED the international artist Demi to come to our country with her new tour Tell me you love me, so we can sing along to our favourite songs, such as Échame la culpa, Sorry not sorry, Cool for the summer, Heart attack etc.

Being able to sing the songs that one way or another have inspired and helped many of us ALONG the person who made it possible is definitely one of our biggest dreams, and we're gonna keep fighting for it. It's been almost 8 years since the first and last time Demi came to the Dominican Republic. Right after, she got into rehab, we don't have to get into details, we all know what happened, but, what we do want to say, is that we fell in love with the Demi from Camp Rock, we stood by the Demi who went to rehab, supported the Demi who not long ago struggled with everything we all already know again (ps: if you haven't watched her documentary Simply Complicated, go watch it on youtube) and we're still waiting on her.

If watching that Demi perform live back in 2010 was a beautiful experience for every single person that got to go, imagine how getting to watch this strong warrior she's become thru the years libe would be. We don't want to experience that... we need it.

Today: Demi is counting on you

Demi World Tour needs your help with “Hollywood Records, Island Records, Safehouse Records: DEMI LOVATO TELL ME YOU LOVE ME WORLD TOUR DOMINICAN REPUBLIC!”. Join Demi and 62 supporters today.