Allow Junior Hockey teams in Quebec to play the remainder of their 2019-2020 season.

0 have signed. Let’s get to 15,000!

Nous vous proposons une alternative à l'annulation des éliminatoires 2019-2020 pour la ligue hockey mineure Junior au Québec. Pour de nombreux joueurs, c'est la dernière année qu’ils joueront au sports compétitif. Ce n'est pas juste d’enlever la meilleure partie de leur dernière saison en raison de la panique sur COVID-19. Nous reconnaissons les risques du virus, mais nous ne croyons pas que des décisions proactives ont été prises. Nous proposons d'autoriser l'entrée dans l’arèna UNIQUEMENT aux joueurs, entraîneurs, arbitres, marqueurs et chauffeurs de zamboni. Cela garantira que la capacité ne dépassera certainment pas la limite de 250 personnes imposée par le gouvernment du Québec

We are proposing an alternative to cancelling the 2019-2020 minor hockey Junior playoffs in Quebec. For many players, this is their last year playing competitive sports. It is not fair to remove the best part of the season due to panic over COVID-19. We acknowledge the risks associated with the virus but believe proactive decisions were not made. We are proposing arena security to ONLY allow arena entrance to players, coaches, referees, scorekeepers and zamboni drivers. Doing so will ensure the capacity certainly does not exceed the limit imposed by the Quebec government of 250 people.