Hilton: maak een eind aan dierenmishandeling!

Victory

Hilton: maak een eind aan dierenmishandeling!

This petition made change with 6,506 supporters!
Een DIER Een VRIEND started this petition to Christopher Nassett (President & CEO) and

Probleem
Hilton is trots op de kwaliteit die zij levert aan haar klanten. Maar tegen welke prijs? Als Hilton haar hotels zou runnen zoals eierleveranciers hun bio-industrieboerderijen runnen dan zouden ze smerig, klein, overvol en onveilig zijn. Hilton kenmerkt zich als een hoogwaardig en luxueus hotelbedrijf, maar heeft een duister geheim. Miljoenen legkippen in de wereldwijde bevoorradingsketen van Hilton lijden in wrede en smerige kooien.

Gekooide systemen zijn onhygiënisch en overbevolkt. De kooien zijn zo klein en vol dat de kippen niets kunnen doen dat natuurlijk of belangrijk voor hen is. Vaak komen lichaamsdelen vast te zitten in de tralies wat resulteert voor gekneusde of gebroken botten, misvormingen en ernstig verlies van veren. Soms worden kippen, uitgeput of niet in staat om te bewegen, doodvertrappeld door hun kooigenoten.

Oplossing
Honderden bedrijven over de hele wereld gooien deze wrede kooien eruit. Wereldwijde beloftes om kooivrij te worden worden zijn inmiddels gemaakt door enkele van de grootste bedrijven ter wereld, waaronder Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Unilever, Nestlé, Lidl, Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez en Compass Group. Zelfs ‘low-end’ fastfoodbedrijven en gevangenissen in Amerika stappen weg van deze vreselijke praktijk. Hier in Nederland zijn legbatterijen na jarenlange campagnes van dierenvrienden in de vorige eeuw inmiddels verboden, net als in de rest van de EU.

Hilton heeft erkend dat kooien onmenselijk en verouderd zijn. In 19 van de 106 landen waar het bedrijf actief is, zijn kooivrije toezeggingen gemaakt. Hilton beloofde klanten dat het tegen 2017 kooivrij zou zijn en ontving lof voor de beloofde overstap naar hogere welzijnsnormen. Helaas slaagde Hilton er niet in overal kooivrij te zijn en miljoenen kippen blijven lijden voor Hilton wereldwijd. Klanten zijn de valse beloften en holle toezeggingen beu.

Hilton zegt: "één ding is altijd waar gebleven - we zijn een groep mensen die zich enorm inzetten om onze wereld een betere plek te maken door onze gastvrijheid". Hilton heeft de kracht om onze wereld een betere, meer humane plek voor dieren te maken. Het is tijd voor Hilton om wereldwijd 100% kooivrij te worden.

Doe mee
Teken alsjeblieft deze petitie om Hilton te vertellen dat je niet in een van hun hotels zult verblijven totdat ze stoppen met het ondersteunen van deze flagrante dierenmishandeling.

Victory

This petition made change with 6,506 supporters!