Petition Closed

Het ETE (Expertisecentrum voor Toetsen & Examens) te Curaçao: Oplossing voor het nederlands examen havo van jongstleden 14 mei

Op maandag 14 mei 2013 hebben wij (de examenkandidaten)het examen nederlands gemaakt van het ETE (Expertisecentrum voor Toetsen & Examens).

Dit examen was volgens veel studenten veel te moeilijk. Dit bleek ook uit een onderzoek die werd gedaan op facebook. Hier werd de vraag gesteld of het Examen Nederlands veel te moeilijk, onduidelijk en verwarrend was. Deze vraag werd beantwoorde door 276 studenten van deze studenten zei 97.10% dat ze er eens mee waren dat het examen veel te moeilijk, onduidelijk en verwarrend was.

Wij willen graag dat het ETE dit probleem zal oplossen. Door middel van deze handtekeningenactie proberen wij dit voor elkaar te krijgen. Als je het hiermee eens bent, teken dan alstublieft de petitie. Alvast bedankt!

This petition was delivered to:
  • Het ETE (Expertisecentrum voor Toetsen & Examens) te Curaçao

Nederlands Examen started this petition with a single signature, and now has 652 supporters. Start a petition today to change something you care about.