0 have signed. Let’s get to 500!

Version française à suivre.

After over 30 years of partnership with the City of Saint-Lambert, the Lorraine Walker School of Dance has been informed by the director of the Centre de Loisirs that it is no longer welcome to rent the facilities at 600 Oak in Saint-Lambert.

Since the implementation of its new cultural policy, the city now grants priority to non-profit groups. Unfortunately, the Lorraine Walker School of Dance does not meet this new criteria.

This petition requests that the City of Saint-Lambert recognizes the Lorraine Walker School of Dance as an important member of the Saint-Lambert  cultural community and grant Lorraine Walker permission to continue the activities of her dance school at the Saint-Lambert Community Centre under the current conditions.

**If you have already signed the paper petition, we ask that you do not sign this online version. Thank you.

_________________________________________________________________

Après plus de 30 ans de collaboration avec la ville de Saint-Lambert, l'École de danse Lorraine Walker a  été informée par la directeur du Centre de Loisirs qu'elle ne pourra plus louer de locaux du 600 Oak a Saint-Lambert.

Depuis la mise en oeuvre de sa nouvelle politique culturelle, la ville accorde la priorité aux organismes à but non-lucratif. Malheureusement L'École de danse Lorraine Walker ne repond pas a ce nouveau critères.

Avec cette pétition nous demandons la ville de Saint-Lambert de reconnaître l'École de danse Lorraine Walker en tant que membre important de la communauté culturelle de Saint-Lambert et de donner la permission a Lorraine Walker de poursuivre les activité de son école de danse au Centre de Loisirs de Saint-Lambert selon les conditions actuelles.

** Si vous avez déjà signé la version papier de la pétition, nous vous demandons de ne pas signer cette version en ligne. Merci.

\\

We, the undersigned, are concerned citizens, parents and students who recognize the school's cultural, recreational and historical contribution to the City of Saint-Lambert and who wish to continue to benefit from the Lorraine Walker School of Dance and its activities at the Saint-Lambert Community Centre.

\\

Nous, soussignés, sommes des citoyens, des parents et des élèves soucieux de la contribution culturelle, récréative et historique de l'école à la Ville de Saint-Lambert et nous désirons continuer de bénéficier de l'École de danse de Lorraine Walker et ses activités au Centre loisirs de la Ville de Saint-Lambert.

Today: Julie is counting on you

Julie Dawson Adams needs your help with “Help keep the Lorraine Walker School of Dance in the community that it has been a part of for 30 years!”. Join Julie and 480 supporters today.