Say No to covey hill asphalt plant! Contre l’usine d'asphalte sur le chemin Covey

0 have signed. Let’s get to 2,500!
At 2,500 signatures, this petition is more likely to get picked up by local news!
Matt Mccallum started this petition to Havelock town council

An asphalt factory is in the midst of being established on coveyhill Havelock Quebec. Severely disturbing our water source, polluting toxic emissions, increased heavy truck traffic and most of all disturbing our rare protected mountain dusk salamander only found on covey hill and Niagara region. The Havelock town council members have not offered any information regarding the project to the pleas of the regions inhabitants. This is a protected historical area with landscapes and established farms and buildings from the late 1700's settlers who protected the border for all us Canadians. Please help us!!!  Une usine d'asphalte est en cours d’installation (sans permis) sur le chemin Covey Hill à Havelock, au Québec. Elle met en péril notre source d'eau, produit des émissions toxiques polluantes, augmente la circulation des poids lourds et perturbe la salamandre sombre des montagnes, une espèce rare et protégée que l'on ne trouve que sur la colline Covey et dans la région du Niagara. Les membres du conseil municipal de Havelock n'ont pas répondu aux demandes des habitants de la région. Il s'agit d'une zone historique protégée avec des paysages, des fermes et des bâtiments établis par les colons de la fin du XVIIIe siècle qui ont protégé la frontière pour nous tous, S'il vous plaît, aidez-nous !

0 have signed. Let’s get to 2,500!