Handtekening om politici te verbieden oorlog te verklaren. Verplicht referendum

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Oorlogen verdedigen niet het algemeen belang van mensen en het milieu, maar in plaats daarvan zijn ze een gewone zaken voor politici en bedrijven. Dit bedrijf dat veel mensen doodt en militaire mensen voor andere ernstige problemen veroorzaakt, zoals inmigratie, honger en wrak al decennia. Een van de grootste gevaren voor de mens is de nucleaire bedreiging die ons in gevaar brengt om als soort te verdwijnen.

We kunnen stoppen met regeringen die de macht hebben om andere landen aan te vallen, door het te verbieden met internationale normen en nationale wetten. Daarom vragen we de internationale instanties en politici in verschillende landen, om de voorlegging aan een referendum verplicht te maken voor de militaire interventies buiten het nationale grondgebied.

We hebben het vertrouwen dat meerdere kleine landen zonder oorlogsrecord, het eerste zijn om dit initiatief te veranderen om hun wetten te veranderen of dat de internationale organisaties deze wetwijzigingen op wereldniveau bevorderen. In het eerste geval wordt verwacht dat deze landen de internationale instanties dwingen om deze maatregel terug te krijgen; Naast hun voorbeeld, evenals de populaire en de media druk, kunnen ze ervoor zorgen dat elk land zijn wetten verandert om het huidige regering te stoppen om een ander land te invallen.

We hebben politici te veel macht gegeven en de gevolgen daarvan zijn zeer ernstig: vervuiling, onrecht, armoede, oorlogen, corruptie, opwarming van de aarde, vernietiging van de planeet en vernietiging van menselijke soorten. Nu moeten we op twee manieren reageren: wegnemen van politici de beslissingsmacht over zaken die de globale belangen schaden, zoals in dit verzoekschrift, en verplichten hen om beslissingen te nemen die ons allemaal ten goede komen.

Dit is wat we gaan doen vanuit de International Association to Change the World, via een term petitie. Dit is het eerste verzoekschrift en we hebben het vertrouwen dat de grote gemeenschap die met zijn handtekening steunt de tienduizenden overwinnende petities geloven dat onze nieuwe petities nuttig zijn en ze ook ondertekenen.

Meer informatie over ons project vindt u op www.iachangetheworld.org en wij houden u op de hoogte van onze kwartaalverzoeken, als u ons op onze Facebook-pagina volgt: https://www.facebook.com/International-Association-to-Change-the-World-Nederlands-117299372263220

Hoy: Francisco Javier cuenta con tu ayuda

Francisco Javier Marzal Mercader necesita tu ayuda con esta petición «Handtekening om politici te verbieden oorlog te verklaren. Verplicht referendum». Únete a Francisco Javier y 2.268 personas que ya han firmado.