Release of Brandon Sanchez - Drop Charge

0 have signed. Let’s get to 2,500!

On October 30, 2017 around 11:45 pm Brandon Sanchez and his friend Jesus Martinez were in a car accident due to racing. Unfortunately, Jesus passed. This accident has made Brandon be charged with the following; Fail to maintain lane, permit restrictions, racing, reckless driving, strike of fixed object, and Homicide by Vehicle 1st Degree. Our only wish is to have the Homicide by Vehicle 1st degree dropped.

Brandon is known as a great son, brother, cousin, nephew, grandson, friend, co-worker, student, neighbor, etc., anything you can name. He was a senior at West Hall High School, who also managed to make time to work, and make time for family and friends. He'd always take out his little brother to new adventures, he'd take him out to eat, to the park, etc., He also would get home at times at 2-3am because he was manager. Brandon was always in the move, he always found something to do no matter what, especially if it dealt with cars. He has a passion for cars like no other. He fixes them, he does anything that comes to his mind to them. Like everyone else who's into cars, after they fix them, it's obvious they want to ride in them. In no mind though, would Brandon have wanted this event to happen. It was an accident and accidents always happen. It would be greatly appreciated if this petition were signed by you. It is to help a great young man have charges dropped that he does not deserve to have. Please make sure to sign and God bless you all.

-----------------------------------------------------------------------

El 30 de Octubre del 2017 alrededor de las 11:45 PM. Brandon Sánchez y su amigo Jesús Martínez sufrieron un accidente automovilístico debido a una carrera de autos. Desafortunadamente, Jesús falleció. Este accidente ha hecho que Brandon sea acusado de lo siguiente; Fallar mantenerse en su carril, restricciones de su permiso, carreras de auto, manejo imprudente, golpe de objeto fijo y homicidio en vehículo de 1er grado. Nuestro único deseo es que le bajen la carga de homicide en vehículo de 1er grado.

Brandon es conocido como un gran hijo, hermano, primo, sobrino, nieto, amigo, compañero de trabajo, estudiante, vecino, etc., cualquier cosa que pueda nombrar. Era estudiante de último año en la escuela West High High School, quien también hacia el tiempo possible para trabajar y hacer tiempo para su familia y amigos. Él siempre sacaba a su hermanito a nuevas aventuras, lo llevaba a comer, al parque, etc., y también aveces llegaba a casa a las 2 o 3 de la madrugada porque era gerente de su trabajo. Brandon siempre estaba en movimiento, siempre encontraba algo que hacer sin importar nada, especialmente si se trataba de automóviles. Él tiene una pasión por los autos como ningún otro. Los arregla, hacia todo lo que se le venia la mente con ellos. Al igual que todos los que usan los automóviles, después de que los arreglan, es obvio que quieren viajar en ellos. En ningún caso, Brandon hubiera querido que este evento sucediera. Fue un accidente y los accidentes siempre suceden. Sería muy apreciado si esta petición fuera firmada por usted. Es para ayudar a un gran joven a eliminar los cargos que no merece tener. Por favor tome el tiempo de firmar y que Dios los bendiga a todos.

Today: Veronica is counting on you

Veronica Suarez needs your help with “Hall County : Release of Brandon Sanchez - Drop Charge”. Join Veronica and 2,132 supporters today.