Petición cerrada

celebrem el pubillatge a Mataró

Esta petición ha conseguido 123 firmas

El pubillatge és una tradició ben arrelada a les terres catalanes, sobretot a la Garrotxa i al Maresme a més d'altres indrets preciosos de Catalunya. Una tradició que tot i aparèixer a la major part del municipis del Maresme la seva capital, Mataró, no la celebra. A conseqüència Mataró no té hereu ni pubilla que són els representants culturals dels municipis dins i fora del seu territori.

Voldríem que això canvies! el pubillatge és la manera de recuperar l'essència de les tradicions catalanes. Voldríem que Mataró tingués un certamen propi per escollir representats culturals, una pubilla i un hereu. Aquest serien escollits mitjançant un examen escrit que avalués els coneixements culturals sobre la ciutat i una prova oral que valorés la capacitat d'expressió dels concursants. Així doncs no demanem un concurs de bellesa sinó recuperar una tradició que sembla perduda al nostre municipi. La funció de la pubilla i l'hereu és representar a les festes i actes dels territoris catalans la nostra ciutat a més de difondre i crear interès per la nostra cultura i tradicions.

VOLDRÍEM ACONSEGUIR SUPORT PER PODER CELEBRAR UN CERTAMENT QUE ENS PERMETÉS ESCOLLIR HEREU I PUBILLA COM MOLTS ALTRES MUNICIPIS FAN.

Hoy: Ènia cuenta con tu ayuda

Ènia Morgades necesita tu ayuda con esta petición «habitants Mataró: celebrem el pubillatge». Únete a Ènia y 122 personas que ya han firmado.