Petición cerrada

READMISIÓ DEL COMPANY MIGUEL VELASCO ACOMIADAT PER NAVEC

Esta petición ha conseguido 59 firmas

Davant l’acomiadament per part de la empresa Navec del company  Miguel Velasco, la Federació Intercomarcal de la Confederació General de Treball de Tarragona vol manifestar que estem en contra d’aquest acomiadament.

La patronal, com sempre,  aprofita qualsevol excusa per acomiadar les treballadores i treballadors que li fan nosa,convertint-los en mercaderies.

Les últimes reformes laborals propiciades pels governs de torn, sindicats grocs o de qualsevol altre color, només afavoreixen la patronal i la banca.

La subrogació és un dret que tenim des de fa molts anys, fruït de les lluites dels treballadors de diferents sectors, com els de serveis, hoteleria, i el metall entre molts altres.

És molt sintomàtic que darrerament, tots les companyes i companys acomiadats siguin treballadores i treballadors  que han estat subrogats. Això es produeix perquè  la patronal vol ”barra lliure” i  vol acabar amb les subrogacions i amb tot el que les treballadores i els treballadors hem conquerit amb molts anys de lluita, i que ens han arravatat amb les diverses reformes laborals.

Per això  la lluita contra l'acomiadament de Miguel Velasco ha de ser la lluita de totes i tots,. És un fet demostrat que si no anem tots a una i lluitem pels nostres drets, la patronal guanya i les treballadores i treballadors perdem drets.

No podem confiar en les institucions del estat, ni en  la inspecció de treball, ni en la jucidialització dels conflictes, tan sols podem confiar  en les mobilitzacions i en la lluita, que és l’únic camí per parar la ofensiva de la patronal i el govern.

Tenim l’oportunitat de dir que no permetrem aquest acomiadament ni cap altre, perquè son un sindicat combatiu i la nostra millor arma és la solidaritat.

SI ENS TOQUEN A UNA ENS TOQUEN A TOTES!

Tarragona, 18 de juliol de 2017

Hoy: CGT cuenta con tu ayuda

CGT Tarragona necesita tu ayuda con esta petición «GRUPO NAVEC: READMISIÓ DEL COMPANY ACOMIADAT MANUEL VELASCO». Únete a CGT y 58 personas que ya han firmado.