Bliv hørt

0 have signed. Let’s get to 1,000!

Vi er ved ”point of no return”. Nyhederne de sidste dage har været præget af, hvor vidt Danmark skal fratage os vores selvstyre. Parallelt med dette blæser det op hos RAL, og man får jo bare det indtryk at det sejler helt vildt i det offentlige.

Prognosen for finansloven2018 startede ud med et lille overskud, på omkring 8,6 millioner. Blot 3 dage senere blev forudsigelserne nedtonet noget, og prognosen er nu (d.26 oktober 2017) vendt til et underskud på 8,6 millioner, for finansloven 2018.

Den 9.11.2017 skal Inatsisartut stemme om hvorvidt partistøtten skal pristalsreguleres – altså hæves.

Den samlede sum er omkring 3 millioner – Og de skal ligges oveni det underskud der er nu, det er altså ikke medregnet.

Meget besynderligt fremgår det at størstedelen af landets partier, skylder penge. Og denne partihævelse, kommer sjovt nok til at gavne disse gældsramte partier, er det os, skatteborgere der skal betale for gildet? Nej!

Regnskaberne er offentligt tilgængelige.

Det er jo egentlig helt forrykt at man kan gældsætte et parti, og endnu mere forrykt at befolkningen skal spæde til når partier ikke kan administrere deres midler.

Politikerne er netop valgt ind til det ene formål: at administrere befolkningens midler, i befolkningens bedste interesser, i Grønlands interesser.

Det virker ikke som om at dette er tilfældet, i dagens Grønland.

Det er tydeligt, hvis vi ikke råber op, at denne tendens bare vil fortsætte – så lad os endnu engang samle vores stemmer, og teste om Inatsisartut virkelig lytter til befolkningen.

Vi startede småt i sidste uge da Inatsisartut droppede ”feriefrirejse loven”.

Vi skal ikke lade os blive bespist med et ”holdkæft-bolsche”, men blive ved med at være kritiske, og råbe i flok.

Råb med mig! Nej til øget partitilskud!

Hvis du er enig, så skriv under med mig, lad os blive hørt, nu er det nok!

Uteqqissinnaajunnaarpugut. Ulluni kingullerni tusagassiutini eqqartorneqarpoq, Danskit namminersornitsinnik arsaassaneraatigut. Eqqartuinerit taakku ilutigalugit aamma RAL assoralisimaarpoq, innuttaasunullu misigissuseq una atuuppoq, ataqatigiinnginneq.

Aningaasanut inatsisissaq 2018 saqqumminneqaqqaarmat 8,6 mio-nik sinneqartooruteqarpoq, ullut pingasut qaangiummata, sinneqartoorutit mianersortunnguanngorput, massakkullu (26. oktober 2017) sinneqartoorutissaraluaq mumilluinnarpoq, 8,6 mio-nik amigartooruteqartussanngorluni.

Novemberip 9-ani partiinut tapiissutit taasissutigineqassapput, nalimmassarneqassappat? Nalimmassarneqassappata, aningaasat partiinut tunniunneqartartut annertulineqassapput.

Katillugu partiinut tapiissutit ilaneqassappata 3 mio kruunit missaat eqqartorneqarpoq, imak paasineqassaaq amigartoorutissat qaavanut 3 mio ilineqassapput.

Eqqumiilluinnartua aana, partiit amerlanerpaartaat aningaasanik taarsigassaqartuupput. Unalu aningaasanik qaffaaniarneq partiinut taarsigassarsialinnut iluaqusiisussaavoq, uaguua akileraartartut partiit taarsigassaqartunut akiliisussat? Naamik!

Partiit naatsorsuutaat tamanik takuneqarsinnaapput.

Siullermik eqqarsarnariarpoq partiit taamak akiligassaqartigineri, kisianni eqqarsariarnarnerpaaq aajuna, sooruna uagut innuttaasut tamakkua akilersussagigut?

Politikerit qinigaapput ukuninnga suliassinneqarlutik: Inuiaat aningaasaataat aqussallugit, innuttaasunut iluaqutissanngorlugit, nunatsinnut iluaqutissanngorlugu.

Unali siunnersuut qulaani taaneqartumut iluaqutaanngiivippoq. Nunatsinni killormut ingerlasoqarpoq.

Ersarippoq sammivik, uagut innuttaasut akisussaaffimmik tigusinngikkutta, iliuuseqanngikkutta siunnersuutit imaattut imaaginnavissapput – ataasiaqqilluta uaguulluta, innuttaasut katersuuteqqitta, ataatsimoorluta ersarissumik oqaaseqarta, paasiniartigu, ilumut Inatsisartut innuttaasunut tusarnaarnersut.

Kingullermik iluatsipparput, Inatsisartut feriefrirejsenut tunngasut taamaatiinnarpaat, uaguulluta naameeratta.

Nipangersaataannaassanngilaq, pisariaqarpoq naammagittaannissaq, isornartorsiuinissaq, ataatsimoorlutalu tusaaneqarnissaq.

Suaaqatigisinga, ataatsimoorta! Partiit tapiissutaat qaffanneqassanngillat!

Isumaqataaguit atsioqatigisinga! Tusaaneqarta! Naamik, naammaleqaaq!

Today: Vær kritisk is counting on you

Vær kritisk needs your help with “Grønland: Bliv hørt”. Join Vær kritisk and 547 supporters today.