Halt construction in Florida due to Covid-19

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Marbelis Crespo started this petition to Mayor Francis Suarez and

Construction companies are still fully operational in South Florida without any regard for the current situation we are all in. Workers can not maintain safe distance between them nor do they have PPE (Personal Protection Equipment). Company owners believe themselves “essential” because all they think about is the company’s loss if they shutdown but we all know that they’re not essential and are putting a very large number of workers and their families at risk!
PLEASE, SHUTDOWN ALL CONSTRUCTION COMPANIES IN SOUTH FLORIDA!

Las empresas de construcción aún están en pleno funcionamiento en el sur de la Florida sin tener en cuenta la situación actual en la que estamos todos. Los trabajadores no pueden mantener una distancia segura entre ellos ni tienen PPE (Equipo de protección personal). Los propietarios de las empresas se consideran "esenciales" porque lo único en lo que piensan es en la pérdida dinero si cierran, ¡Pero todos sabemos que no son esenciales y están poniendo en riesgo a un gran número de trabajadores y sus familias! POR FAVOR PAREN TODAS LAS CONSTRUCCIONES EN EL SUR DE LA FLORIDA!

0 have signed. Let’s get to 100!