Petition Closed

Governor Martinez: New Mexico needs to unite to tackle our real issues. Please support policies which actually benefit New Mexico’s working families.

Governor Martinez has a choice: accept that New Mexico is a culturally diverse state that needs to be united in order to effectively face the economic, education, and health challenges that currently affect New Mexican families, or continue her support of policies that have proven to be divisive and ineffective.

Please sign this petition and urge Governor Martinez to make her decisions based on what will be beneficial to working New Mexico families.

Gobernadora Martínez en sus manos tiene la opción: aceptar que Nuevo México es un estado  diversamente cultural que necesita mantenerse unido para afrontar los retos económicos, educativos y de salud que al momento afectan al estado; o usted puede continuar su apoyo a políticas que han mostrado ser poco efectivas y que promueven divisiones entre la comunidad.

Por favor, firma esta petición y enfatízale a la Gobernadora Martínez que es importante para ti que sus decisiones se enfoquen en beneficiar a las familias trabajadoras de Nuevo México.

This petition was delivered to:
  • Governor Martinez
    Susana Martinez

El Centro de Igualdad Y Derechos started this petition with a single signature, and now has 125 supporters. Start a petition today to change something you care about.