Cabo Verde Coronavirus Free

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 7.500!

Firma a petiçao para que o Goberno de Cabo Verde feche as fronteras com os paises afectados pelo coronavirus, para proteger a populaçao caboverdiana.

Cabo Verde e um destino turistico e vive do turismo, mais tambem e um pais africano com escasos recursos sanitarios e logisticos, que iria sofrer muito si o virus chegase aqui. Em iste momento extraordinario de emergenzia global, precisamos estar unidos e ser solidarios. Tudos temos a nossa responsabilidad como individuos que formamos parte da sociedade. Temos que pensar agora nos mais vulneraveis, a nossa populaçao idosa, nos nosos avos.

Por favor, firma a petiçao por solidaridade com o povo caboverdiano.

Sign the petition for the Cape Verdean government to close the borders with the countries affected by the coronavirus, to protect the Cape Verdean population.

Cape Verde is a tourist destination and lives on tourism, but it is also an African country with scarce health and logistical resources, which would suffer a lot if the virus arrived here. In this extraordinary moment of global emergency, we need to be united and in solidarity. We all have our responsibility as individuals who form part of society. We now have to think about the most vulnerables, our elder population, our grandparents.

Please sign the petition for solidarity with the Cape Verdean people.