0 have signed. Let’s get to 100!

English version follows:

Depuis juillet 2017, date à laquelle Bombardier a pris le contrôle des opérations de la ligne de train Deux-Montagnes, le service ferroviaire a souffert de retards, d'annulations et de mauvaises communications. Chaque jour qui passe, la situation se détériore. Les usagers attendent indéfiniment sur le quai à ciel ouvert lors des périodes de froid intense.

Sous la gestion de l'AMT, il s'agissait du service de train de banlieue le plus ponctuel en Amérique du Nord. Avec l'arrivée de Bombardier Transport et de la RTM, en six mois, ce même service se trouve au bas de l’échelle.

Nous demandons au gouvernement du Québec, Philippe Couillard et  André Fortin, soit de régler le problème de toute urgence, soit de renverser le cours des choses par la mise en place de mesures adéquates. Les usagers sont en droit de recevoir un service de qualité.

Nous demandons également que les usagers, en particulier les titulaires de cartes OPUS, soient dédommagés en conséquence et que la direction de RTM en soit tenue responsable et fasse l'objet d'une enquête.

English Translation:

Since July 2017 when Bombardier has taken control of operations of Deux-Montagnes train line, train service has been plagued by delays, cancellations and miscommunications. With every passing day it is becoming worse. Trains leave people waiting on open platforms in treacherous cold for hours at time.

When AMT was dissolved it was the most punctual commuter train in North America and Bombardier Transportation along with RTM management had transformed it into one of the worst in matter of six months.

We demand from Government of Quebec, Philippe Couillard, André Fortin to either fix the problem on urgent basis created by their wrong decision or reverse the course and get rid of Bombardier operations and RTM for good to end misery for commuters.

We also demand that commuters especially OPUS cardholder with train/tram passes be compensated accordingly and RTM management be held accountable and investigated for inaction.

Today: Waqas is counting on you

Waqas Ahmad needs your help with “Government of Quebec: Restore Deux-Montagnes train service destroyed by RTM and Bombardier Transportation”. Join Waqas and 38 supporters today.