Aturar les obres al Parc de Can Sagrera de Sant Just Desvern

0 have signed. Let’s get to 500!
At 500 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Veïns de Sant Just started this petition to Govern municipal de Sant Just Desvern and

L'Ajuntament de Sant Just Desvern ha començat les obres al Parc de Can Sagrera, destrossant una zona verda i en conseqüència les espècies existents consolidades des de fa temps, tant de flora com de fauna, abelles, ocells, dragons, ..., algunes d'elles protegides així com els ametllers típics del paisatge santjustenc. Volen excavar la parcel·la per rebaixar el seu nivell i encimentar-la per la construcció de dues pistes poliesportives.

Ens trobem que l'Ajuntament tira endavant el seu projecte sense esperar la sentència en ferm del jutjat número tretze de Barcelona del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya que podria sentenciar en contra i obligar a l'Ajuntament a refer-ho tot. Ho pagarà l'alcalde de la seva butxaca? Com pensen restablir els arbres arrencats?

Demanem esperar a la resolució del tribunal o bé que s'ajustin al compromís assolit amb l'adquisició del terreny l'any 2006, que constava de l'ajardinament de la zona, on dominin les plantes tapissants i amb diferents agrupacions arbòries, així com una zona de jocs infantils oberta al públic.

Més informació a: www.veinssantjust.cat

Gràcies per la vostra col·laboració i suport.

0 have signed. Let’s get to 500!