Per la celebració immediata d'una Assemblea General de la CRIDA

0 have signed. Let’s get to 200!

Al Govern de la Crida Nacional per la República,

Fa uns dies el Molt Honorable President Carles Puigdemont va anunciar la creació d’un nou partit que té com a vocació aplegar totes les persones – independentment de la seva ideologia – compromeses amb  fer efectiva la independència del país per tal de poder construir una República al servei del benestar i prosperitat de tothom.

Nosaltres, els associats de la CRIDA NACIONAL PER LA REPÚBLICA sotasignants, donem tot el suport a la iniciativa del Molt Honorable President Carles Puigdemont tot i que hauriem preferit que aquesta iniciativa s'hagués dut a terme en el marc de la CRIDA.

Això ho vàrem dir públicament mitjançant un Manifest que, a hores d’ara ja ha recollit 4.500 signatures. Per a nosaltres el que és veritablement important i que justifica que el President Puigdemont prengui la iniciativa de tirar endavant una opció política transversal, plural, oberta, radicalment democràtica i inequívocament compromesa en fer efectiva la independència del país, és el següent:

• Volem ser un país independent amb un Estat propi;
  • Volem que Catalunya sigui una República radicalment democràtica, territorialment equilibrada, socialment avançada, econòmicament ecològica i pròspera i basada en el bé comú;
  • Volem que es presenti una opció política a les properes eleccions que, en el seu programa de govern, agafi el compromís d’avançar – amb valentia i determinació – la realització d’aquesta República i aconseguir el suport internacional a la concreció de la independència del país;
  • Volem que aquesta opció política sigui liderada per persones competents i compromeses amb l’objectiu de la independència.

Perquè sigui possible fer efectius aquests objectius creiem que cal seguir endavant, més que mai, amb el projecte de la CRIDA NACIONAL PER LA REPÚBLICA.

I, en aquest sentit, creiem que totes les persones fundadores i associades de la CRIDA han de poder participar en la decisió sobre quin ha de ser el seu futur i la forma més idònia de donar suport a la iniciativa del President Puigdemont.

Volem debatre obertament i amb transparència sobre quin ha de ser el nostre futur com entitat i decidir - desprès d’escoltar totes les propostes que es vulguin presentar - quin ha de ser el camí que hem de seguir. EL FUTUR DE LA CRIDA EL DECIDEIXEN ELS SEUS ASSOCIATS - no mitjançant una consulta telemàtica - SINÓ EN UNA ASSEMBLEA GENERAL, AMB TOTES LES GARANTIES DE TRANSPARÉNCIA I DE RESPECTE PELS PROCESSOS DEMOCRÁTICS INTERNS.

Demanem, doncs,  al Govern de la CRIDA que, de forma immediata, procedeixi a la convocatòria del Consell de Representants i de l’Assemblea General perquè es puguin celebrar abans del dia 23 de juliol amb el següent ordre del dia:

1.     Debat i aprovació, si escau, dels comptes anuals i de l’Informe d’activitats.

2.     Presentació i debat de propostes polítiques d’actuació de la CRIDA.

3.     Presentació de candidatures i elecció, si escau, del nou Govern de la CRIDA.

Desitgem que en tot moment es garanteixi que les propostes polítiques puguin arribar a tothom amb el temps suficient perquè els debats es realitzin amb garanties, transparència i imparcialitat.

Catalunya, 6 de juliol de 2020