Victoria

Ens oposem a la construcció d'un telefèric que arribi al Pic de Carroi

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 2.139 firmas!

El Principat d'Andorra té en la seva naturalesa el seu major tresor. A més dels amants de la muntanya que vivim al país, es molta la gent que ve de fora a visitar les seves valls, els seus llacs i els seus pics.

El Pic de Carroi situat a uns 2.317 mts d'altitud es el lloc on es troben situades les antenes i els repetidors de telecomunicacions que subministren al Principat. Però a més és un lloc ideal per pujar a fer una excursió ja sigui caminant, corrent o fins i tot amb bicicleta de muntanya. Per a les persones amb problemes de mobilitat també hi ha la possibilitat de pujar en vehicle per una pista forestal des de Sispony. I a l'hivern també es pot pujar amb raquetes de neu o baixar amb esquís de muntanya.

Per aquest motiu no entenem l'interès que tenen algunes institucions per perdre l'essència del nostre paradís natural, construint un telefèric per arribar a un lloc emblemàtic al què tothom pot accedir amb més o menys esforç. Per a molts no té sentit i creiem que el que realment impulsa a tirar endavant aquesta obra, és l'interès econòmic d'uns pocs.

Ajuda'ns amb la teva signatura a fer-los saber que no som només quatre amants de la muntanya els que ens oposem a aquesta obra absurda.

#noaltelefericdecarroi

Hoy: MARIO cuenta con tu ayuda

MARIO GOMEZ LOZANO necesita tu ayuda con esta petición «Govern d'Andorra: Ens oposem a la construcció d'un telefèric que arribi al 'Pic de Carroi». Únete a MARIO y 2.138 personas que ya han firmado.