El Govern d'Andorra ha respectar els drets dels ciutadans i escoltar la seva veu.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Andorra Consulta ha iniciado esta petición dirigida a Govern d'Andorra (Cap de Govern, Xavier Espot)

Dret de participació en questions ciutadanes.
Davant el comportament autoritari per part del Govern d'Andorra en temes com la pretensió d'ubicació d'un laboratori d'experimentació immunològica de Grífols en un espai natural Reserva de la Biosfera de la Unesco, de la ubicació d'un heliport (privat) en una zona protegida per al gall de bosc i altres animals salvatges, de la modificació de lleis per beneficiar a particulars, de la creació de noves lleis destinades a beneficiar a particulars, de la modificació de l'ordenament territorial a la Vall del Madriu (Patrimoni de la Humanitat - Unesco), en benefici de particulars, i altres actuacions de similars característiques que tenen una afectació directa per als ciutadans d'Andorra.
El Govern d'Andorra té la obligació legal, moral i ètica de consultar la ciutadania en temes d'importància cabdal per al present i futur del país i la seva població.
.
Per tal d'obligar al Govern d'Andorra a respectar els ciutadans, les lleis, les normatives i el més elemental sentit comú, mitjançant el mecanisme de CONSULTA POPULAR, et demanem la teva signatura. El teu futur està a les teves mans. No permetis que et manllevin els teus drets. La teva paraula és un dret fonamental. Contra l'abús, firma i fes que t'escoltin! Gràcies.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!