Petition Closed

Stop transfer/transfert Sentiers NB Trails to ATVs/VTTs

La fédération des VTT du NB a demandé au gouvernement du Nouveau-Brunswick le droit d'accès sur TOUS les pistes cyclables de la province gérées par Sentier NB (environ 800 km). Une idée qui semble impensable, jusqu'à temps qu'on comprenne que ceci s'est déjà fait au NB - plus de 440 km de pistes cyclables ont été transférées au cours des cinq dernières années à la fédération des VTTs. Allez voter pour montrer votre désaccord envers cette proposition destructive !
_____________

The NB ATV Federation has asked the Government of New Brunswick to gain access on ALL cycling and walking trails being managed by NB Trails (over 800 km). An idea that appears unthinkable until you understand that this has already been done in NB - over 440 km of walking and cycling trails were handed over to the ATV Federation in the past five years. Vote now to register your disapproval towards this devastating proposal!

This petition was delivered to:
  • Gouvernement du Nouveau-Brunswick / New Brunswick Government

Daniel LeBlanc started this petition with a single signature, and now has 274 supporters. Start a petition today to change something you care about.