La Font d'En Carròs encara es diu "Fuente Encarroz" al google maps

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Hui en día hi ha les xarxes socials i l'internet que en general estan a l'abast de tots i totes i hi ha una cosa que a mi personalment em molesta i pense que pot molestar a altra gent de La Font. Com molta gent sabrà si entrem a instagram i volem marcar la ubicació de La Font d'En Carròs no ens deixa mai ficar com a ubicació el nom del nostre poble sino que tenim que ficar com a ubicació Fuente Encarroz. Fuente Encarroz és el nom amb el qual Franco va nomenar el nostre poble ja que tots els noms devien estar en castellà, però hui en dia, quin sentit té que al google maps seguixca ficant Fuente Encarroz. Aquest tema em sembla que és molt fàcil de solucionar ja que tan sols en que arribe a algú de google que puga cambiar-ho ja podrem gaudir del nom del nostre poble en google maps com en totes les xarxes socials. Signa si estàs d'acord per a que així pugam aconseguir-ho.

Hoy: Carles cuenta con tu ayuda

Carles Valdecantos necesita tu ayuda con esta petición «Google Maps: La Font d'En Carròs encara es diu "Fuente Encarroz" al google maps». Únete a Carles y 70 personas que ya han firmado.