No habri frontera pa Merca.

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Ciudadano Anonimo started this petition to Gobierno di Aruba

Akinan na Aruba nos pueblo a uni y a traha duro pa combati e pandemia di COVID-19 y nos a logra libra nos pais di e virus aki. Pero awo mirando nos situacion economico nos gobierno ta sinti cu e ta necesario pa habri frontera cu e pais for di unda hopi di nos turistanan ta bin. Pa bienestar di nos pueblo esaki no mag di pasa.

Merca a bira e epicentro di e virus cu casi 3 millon caso di COVID-19, 132 mil morto y na e momentonan aki nan ta mirando un average di 50 mil caso nobo pa dia!

Nos tur a mira con e gobierno di Merca a trata e virus aki. Y nos ta mirando e consecuencia. E virus aki no ta un chansa y e no ta discrimina. Nos tin un obligacion pa proteha esnan di nos pueblo cu ta core e risico mas grandi. E realidad ta cu nos economia ta draai rond di turismo y sin turismo, Aruba no tin placa. Pero nos no mester pone nos ciudadanonan den peliger di un virus pa salba e economia. Ta bay tin turista di otro luga manera Canada y paisnan na Europa. Nos no mester steun solamente riba Merca.

Nos no por pone prijs riba bida di hende.

Please. Si bo ta di acuerdo, firma e peticion y share e cu otronan.

0 have signed. Let’s get to 100!