Diàleg per a una nova relació Catalunya-España

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

CATALÀ (más abajo en ESPAÑOL)

Catalunya i Espanya necessiten trobar una nova forma de convivència. Una part molt important del poble Català ha expressat repetidament que no està d'acord amb l'actual situació. Els Catalans ens sentim maltractats i menystinguts, sense cap respecte per la nostra dignitat per part de l'Estat Espanyol. Ja no creiem en la democràcia espanyola, que no sap dialogar, que ha retallat l'Estatut d'Autonomia; ni en la Justícia espanyola, que es mostra imparcial, fins al punt que ha posat als nostres representants polítics a la presó, sense haver estat jutjats,  mentre altres han estat obligats a exilar-se.

Sembla que els governs espanyols no han valorat mai la diversitat del pobles ibèrics que viuen a la península, ans al contrari, l'atac i repressió de les nacions perifèriques dóna vots als partits nacionalistes espanyols. Ja no volem ser més el boc expiatori per a tapar la corrupció.

Per encetar un diàleg democràtic i per a trobar una nova relació entre l'estat Espanyol i Catalunya, Signa sisplau!

ESPAÑOL

Catalunya y España necesitan encontrar una nueva forma de convivencia. Una parte muy importante del pueblo Catalán ha expresado repetidamente su desacuerdo con la actual situación. Los Catalanes nos sentimos maltratados y despreciados, sin ningún respeto por nuestra dignidad por parte del Estado Español. Ya no creemos en la democracia española, que no sabe dialogar, que ha recortado el Estatuto de Autonomia; ni en la Justícia española, que se muestra imparcial, llegando a poner a nuestros representantes políticos en la cárcel, sín haber sido juzgados, mientras otros han tenido que exiliarse.

Parece que los gobiernos españoles no han valorado nunca la diversidad de los pueblos ibéricos que vivimos en la península, más bién lo contrario, el ataque y la represión de las naciones periféricas da muchos votos a los partidos nacionalistas españoles. Ya estamos hartos de ser el chivo expiatorio para tapar la corrupción.

Para abrir un diàlogo democràtico y para encontrar una nueva relación entre el Estado Español y Catalunya, ¡firma por favor!

Hoy: Josep cuenta con tu ayuda

Josep Mogas necesita tu ayuda con esta petición «Gobierno de España: Diàleg per a una nova relació Catalunya-España». Únete a Josep y 160 personas que ya han firmado.