Victory

Marché Adonis dans Griffintown

This petition made change with 540 supporters!

Lors d'un rassemblement du District Griffin sur l’eau, le groupe Devimco a présenté les commerces qui s'établiront prochainement dans leur phase District sur Peel. Tout Griffintown est très enthousiaste par cette nouvelle. Cependant, il y a déjà un Métro à quelques coins de rue soit au 1230 rue Notre-Dame Ouest. Par conséquent, sachant que Metro détient maintenant 55 % de Marché Adonis et de son distributeur Produits Phoenicia, nous demandons à Metro de penser à diversifier l'offre alimentaire de notre quartier en ouvrant un Marché Adonis dans le District sur Peel. La communauté de Griffintown se diversifie et recherche ces produits uniques du Groupe Adonis. Ce futur marché Adonis serait une diversification et une complémentarité  pour tous (autant pour les gens de Griffintown, Metro et le Groupe Adonis).

_______________________

At a gathering for "District Griffin sur l’eau", the group Devimco presented businesses to be established in their phase of "District sur Peel" project coming soon. All of Griffintown is excited by this news. However, there already is a Metro a few blocks away at 1230 Notre-Dame Street West. Therefore, knowing that Metro now owns 55% of Marché Adonis and its distributor Phoenicia Products, we ask Metro to think about diversifying it's food selection in our neighbourhood by opening a Marché Adonis in the "District sur Peel" project. The Griffintown community is becoming quite diversified, and is searching for unique products like those found at Marché Adonis. This future Marché Adonis would be complimentary for all, (especially for the people of Griffintown, Metro Group and Adonis).

Today: Marc-André is counting on you

Marc-André Patry needs your help with “Giovanni El-Nakouzi, Groupe Adonis: Marché Adonis dans Griffintown”. Join Marc-André and 539 supporters today.