Petición cerrada

Per unes notícies positives en la nova televisió valenciana

Esta petición ha conseguido 674 firmas

Som un grup d’alumnes de l’IES núm.3 de la Vila Joiosa que realitzem aquest escrit per tal de reivindicar la presència de més notícies constructives.

Ens adonem que la televisió dona molt de pes a les notícies negatives, buides, sensacionalistes... Tot açò no és gratuït, té un pes per a la societat, ja que vivim en una societat pessimista, i genera pors a viatjar, als immigrants, a perdre el que tenim, a resignar-nos davant d’una guerra o grans injustícies... La televisió ha d'ajudar-nos a ser millors persones, ha d'oferir-nos idees, eines, informació, a empatitzar amb els altres… Ha de ser un mitjà educador, perquè quan veiem propostes d’ajuda com les d’ONG’s, projectes transformadors de la societat o simplement gent quotidiana que fa actes generosos, despertem els nostres millors sentiments.

El sentit de tot açò és animar la nova televisio valenciana (à.) a ser una televisió inspiradora, motivadora, de canvi; que ens ajude a ser la societat que volem ser.

Ens agradaria proposar a la Generalitat Valenciana i a la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació:

• Que almenys la meitat de les notícies dels nous informatius siguen motivadores, constructives,  que ajuden a crear models positius a seguir per tots.

CANVIEM LA TELE, CANVIEM EL MÓN

Hoy: IES núm. 3 La Vila Joiosa cuenta con tu ayuda

IES núm. 3 La Vila Joiosa necesita tu ayuda con esta petición «Generalitat Valenciana: Per unes notícies positives en la nova televisió valenciana». Únete a IES núm. 3 La Vila Joiosa y 673 personas que ya han firmado.