¡Nuestrxs hijxs no deben ir al Metropol! La canalla no ha d'anar al Metropol!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Mama Tarragonina ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Tarragona

--Català--

Segons l'informe de @PortaEnrera, el Teatre Metropol, el més emblemàtic de Tarragona, s'ensorra. Tot i així, @TGNAjuntament segueix oferint diverses activitats a les escoles de la ciutat en aquest teatre. Si tenim espais alternatius com el Teatre de Tarragona (recentment reparat) o l'Antiga Audiència, per què els/les nostres fills/es han de prendre riscos innecessaris anant al Metropol? @TGNAjuntament: ja s'ha tancat l'amfiteatre per a preservar la seguretat dels visitants, tot seguint les recomanacions d'un informe similar, per què es manté la programació d'activitats escolars al Teatre Metropol?

--Castellano---

Según el informe de @PortaEnrera, el teatro Metropol, el más emblemático de Tarragona, se cae a pedazos. Aún así, @TGNAjuntament continúa ofreciendo diversas actividades a las escuelas de la ciudad en este teatro. Si tenemos espacios alternativos como el Teatre de Tarragona (recientemente reparado) o l’Antiga Audiència, ¿Por qué nuestrxs hijxs deben asumir riesgos innecesarios yendo al Metropol? @TGNAjuntament: ya se ha cerrado el Anfiteatro para preservar la seguridad de los visitantes siguiendo las recomendaciones de un informe similar, ¿por qué se mantiene la programación de actividades escolares en el Teatro Metropol?

+info: ombra-tancament-planeja-sobre-tres-teatres-ciutat-tarragona

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!