27 d'Octubre diada nacional de la Proclamació de la República Catalana.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

El 27 d'octubre va ser un dia històric: es va proclamar l'inici del que vol ser la independència de Catalunya. Després de 7 anys de paciència i perseverança demanant un simple referèndum democràtic a Catalunya, el govern català n'en va convocar un: decisiu i vinculant. L'Estat va fer tot el que va poder, emprant la violència i les tècniques més autoritàries mai vistes en un estat desenvolupat del segle XXI, per impedir que Catalunya decidís el seu futur. I, tot i les duríssimes replesalies, deixant més de 1000 ferits que defensaven pacíficament les urnes i paperetes, tot i les amenaçes i la intimidació de la Guàrdia Civil, l' 1 d'octubre es va votar. Es va votar, i es va guanyar. I, per això, el nostre Parlament va declarar la República de Catalunya. Però, immediatament, la va suspendre per tal d'afavorir a un diàleg amb l'Estat Espanyol, cosa que mai va produïr-se per la recitència de l'executiu de Rajoy. I, un cop haver intentat una solució dialogada, el 27 d'octubre, per fi, el Parlament va declarar la República Catalana, que suposará l'inici cap a la independència, que tans milions de catalans han reclamat durant anys. I, precisament per això, demano que el 27 d'octubre esdevingui una Festa Nacional a Catalunya.

Hoy: Bruno cuenta con tu ayuda

Bruno Domingo Sola necesita tu ayuda con esta petición «Generalitat de Catalunya: 27 d'Octubre diada nacional de la Proclamació de la República Catalana.». Únete a Bruno y 16 personas que ya han firmado.