NO AL PROJECTE DE REMODELACIÓ DEL PORT D'ARO NI A L'AMPLIACIÓ DE LA BOCANA (CASTELL-PLATJA D'ARO I S'AGARÓ; COSTA BRAVA; GIRONA)

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 1636 firmas
Grup de Natura Sterna ha iniciado esta petición dirigida a Generalitat de Catalunya y

Quan els disbarats i les agressions al medi natural són tan agosarades, el sentit comú hauria de passar al davant d'un projecte de tan impacte com aquest. S'ha de preservar el fons marí, les platges com Sa Conca i Punta Prima. Tots plegats hauríem d'aprendre de les nefastes I males actuacions a altres llocs de la Costa Brava. NO a la modificació de la bocana de Port d'Aro. PROU formigó a primera línia de la costa!!!!!!!!

Des del Grup de natura Sterna, amb el suport de molts veïns i veïnes del municipi, demanem que s'aturi aquest ATEMPTAT AMBIENTAL al municipi de Castell-Platja d'Aro i S'Agaró. Entre tots i totes HO ATURAREM!!

Cuando los disparates y agresiones sobre el medio ambiente son tan descaradas, el sentido común tiene que pasar por encima de un proyecto tan impactante como este. Se tiene que proteger el fondo marino, las playas de Sa Conca y Punta Prima. Todos juntos tendríamos que aprender de las nefastas y malas actuaciones de otros lugares de la Costa Brava. NO a la modificación de la de la bocana del Port d'Aro. BASTA hormigón en primera línea de la costa!!!!!!

Desde el Grup de natura Sterna, con el apoyo de muchos vecinos y vecinas del municipio, pedimos que se pare este ATENTADO AMBIENTAL en el municipio de Castell-Platja d'Aro i S'Agaró. Entre todos y todas LO PARAREMOS.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 1636 firmas