Bus services to Hacienda Riquelme & Sucina / Servicios de autobús a Hacienda Riquelme

0 have signed. Let’s get to 1,500!

There is a lack of public transport around Hacienda Riquelme Golf Resort (and Sucina) at reasonable hours, despite it being in existence for 10 years. There are 1864 apartments on Hacienda Riquelme. Based on these numbers, it would be expected that a better public transport service would be provided.

The mission statement of Latbus is: "This mission highlights on the one hand our commitment to our customers, maintaining a line of continuous improvement that benefits the services we provide."

By providing a better service to Hacienda Riquelme and Sucina, Latbus would be honouring their mission statement, by continuing to improve their service.

We are therefore calling on Latbus to provide an integrated public transport service to and from Hacienda Riquelme.

We are asking that Latbus Service No 70 takes a small diversion to Hacienda Riquelme on its way to Murcia, Sucina and the coast on its twice daily week day service. The extra distance the bus would travel is less that 5 kilometres.

We are also seeking that Latbus provide a more extensive bus service for Sucina, including weekends.

Hay una falta de transporte público alrededor de Hacienda Riquelme Golf Resort (y Sucina) a horas razonables, a pesar de que existe desde hace 10 años. Hay 1864 apartamentos en Hacienda Riquelme. Sobre la base de estos números, se esperaría que se proporcione un mejor servicio de transporte público.

La declaración de la misión de Latbus es: "Esta misión destaca, por un lado, nuestro compromiso con nuestros clientes, manteniendo una línea de mejora continua que beneficia los servicios que brindamos".

Al brindar un mejor servicio a Hacienda Riquelme y Sucina, Latbus honraría su declaración de misión al continuar mejorando su servicio.

Por lo tanto, solicitamos a Latbus que brinde un servicio integrado de transporte público hacia y desde Hacienda Riquelme.

Le pedimos a Latbus Service No 70 que desvíe un poco a Hacienda Riquelme en su camino a Murcia, Sucina y la costa en su servicio de día dos veces al día. La distancia adicional que viajaría el autobús es de menos de 5 kilómetros.

También estamos buscando que Latbus brinde un servicio de autobús más extenso para Sucina, incluidos los fines de semana.

Today: John is counting on you

John Barr needs your help with “General Director of Autobuses LAT, SL  Andres Brugarolas Ruiz de Arteaga: Bus services to Hacienda Riquelme Golf Resort / Servicios de autobús a Hacienda Riquelme”. Join John and 1,459 supporters today.